مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 19:402023-01-23پزشكي

9153 گیلانی؛ تحت پوشش صندوق حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج


مدیرکل بیمه سلامت گیلان، 9153 گیلانی را تحت پوشش صندوق حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج دانست و گفت: 107 بیماری تحت پوشش صندوق حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج قرار دارد.

- ایسنا/گیلان مدیرکل بیمه سلامت گیلان، 9153 گیلانی را تحت پوشش صندوق حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج دانست و گفت: 107 بیماری تحت پوشش صندوق حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج قرار دارد.

دکتر محمود عاطف راد در جمع خبرنگاران، با تاکید بر لزوم جبران قسمتی از بار هزینه های درمان برای مردم به ویژه بیماری های خاص و صعب العلاج، اظهار کرد: یکی از رسالت های سازمان بیمه سلامت حفاظت از بیمه شدگان در برابر هزینه های درمان است.

وی تشکیل صندوق حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج را یکی از اقدامات سازمان بیمه سلامت در جهت حفاظت از بیمه شدگان در برابر هزینه های درمان دانست و افزود: این صندوق براساس الزام قانونی بند ن تبصره 17 قانون بودجه 1401 تشکیل شده است.

مدیرکل بیمه سلامت گیلان، با اشاره به تصویب اساسنامه و ساختار صندوق حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج توسط هیئت وزیران در تاریخ 27 شهریور سال جاری، تصریح کرد: 5000 میلیارد تومان جهت هزینه های این صندوق در نظر گرفته شده است.

به دنبال تصویب اساسنامه صندوق مذکور، شورای سیاستگذاری آن با حضور وزیر بهداشت و کارگروه کشوری آن به ریاست م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9153 گیلانی؛ تحت پوشش صندوق حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج

9153 گیلانی؛ تحت پوشش صندوق حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج